TERKINI 2017 CHANNELS IPTV

Monday, January 29, 2018

Testimoni MyIptv

Testimoni MyIptv

Testimoni MyIptv
Malam2 pom Abam Roy antar barang. COD depan pintu masuk Giant jer. Abam cakap tunggulah esok siang.. Brader ni kata dia tak sabar nak tengok Tripple H lawan Randy Orton kat WWE HD malam ni katanya....aikk bukan ke WWE HD  tu kena bayar tambahan kan??

dengan #myiptvmalaysia abam Roy tak payah bayar sesen pom...sbb RM40 tu dah cover sebulan dah!!

Ada 260++ dengan RM40 sebulan je...sapa kaki wrestling macam brader ni cepatlah whatsapp abam Roy di link di bawah @ bole jugak pm abam Roy kacak!!
.
.
wasap.my/601128004545/igiptv

#iptvmalaysia #iptv #myiptv #hdtv #puchong #serikembangan #putrajaya #cyberjaya #bangi #cheras #shahalam #selangorku #astrofree #asterokosmos #androidbox #android7 #z1plus #z1goldedition

#iptvmalaysia #iptv #myiptv #hdtv #puchong #serikembangan #putrajaya #cyberjaya #bangi #cheras #shahalam #selangorku #astrofree #asterokosmos #androidbox #android7 #z1plus #z1goldedition #unifi #streamyx #maxisfibre #hypptv


No comments:

Post a Comment